L'oficina del consumidor atén les queixes pels talls de telefonia
Davant l'allau d'interrupcions del servei de telefonia mòbil que hi va haver a la comarca aquest mes d'agost passat, l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor del Solsonès ha informat que el consumidor té dret a reclamar una indemnització a l'operadora per aquests incidents.
En aquest sentit, els consumidors han de posar una reclamació a la companyia (a través del número de telèfon que tenen a disposició del client) i demanar que els facilitin un número de reclamació o d'incidència (que és bàsic per poder-la tramitar davant l'Oficina del Consumidor). També es pot posar la reclamació enviant una carta certificada amb acusament de rebuda.
Prem per veure més contingut per a tu
Més a Solsonès
-
Solsona enllesteix les obres d'una nova pista poliesportiva a l'aire lliure
-
La Fira de Sant Isidre ultima els detalls per la seva 71a edició
-
23 municipis de l'Alt Llobregat baixen d'excepcionalitat a alerta per sequera
-
Un estudi confirma que presos del règim franquista van construir la carretera de Coll de Jou a Pont d'Espia
Comentaris
Veure comentaris