Segueix-nos a les xarxes socials:

La Fira del Trumfo i la Tòfona tancarà amb una campanya per potenciar els establiments participants

La iniciativa, fomentada pel Consell Comarcal del Solsonès i el Gremi d'Hostaleria, també inclou un sorteig d'experiències

La Fira del Trumfo i la Tòfona tancarà amb una campanya per potenciar els establiments participants| Arnau Valverde

En el marc de la Fira del Trumfo i la Tòfona, el Consell Comarcal i el Gremi d'Hostaleria posen en marxa una campanya de reforç de les Jornades del trumfo i la tòfona que ha de servir per a la promoció dels establiments de restauració adherits al Gremi.

Aquesta acció constarà en publicar al perfil d'Instagram del Consell Comarcal els plats dels establiments que es poden degustar i que tenen com a ingredient destacat el trumfo i la tòfona. Amb aquest motiu, els bars i restaurants del Gremi han preparat les millors tapes i menús amb trumfos, tòfones i productes de la comarca. D'aquestes tapes i menús se n'oferirà un tastet a les xarxes i se'n podrà gaudir als mateixos establiments fins el 31 de març, tot participant en el sorteig d'una de les quatre experiències inoblidables: una visita guiada a la Solsona Monumental a càrrec de Solsona Experience, vàlida per a 4 persones; un vol en globus pel Solsonès a càrrec de Globus Pirineu, vàlid per a 2 persones; una visita al Zoo dels Pirineus i experiència animal, vàlida per una família de màxim 5 persones, i una volta amb caiac per l'embassament de Sant Ponç a càrrec de Tirantmilles, vàlida per a 4 persones.

Aquest és el darrer acte de la Fira del Trumfo i la Tòfona d'enguany, que pretén posar en valor aquests dos productes de la comarca, així com els establiments de restauració adherits al Gremi que els inclouen en la seva carta.

Prem per veure més contingut per a tu