El director executiu d'Apple, Tim Cook, ha estat l'encarregat de rebre a les portes de l'emblemàtica botiga que la companyia té a la Cinquena Avinguda de Nova York els fanàtics que feia hores que esperaven a la intempèrie per provar i comprar les Apple Vision Pro, les ulleres de realitat virtual (VR) i realitat augmentada (AR) que han sortit a la venda als Estats Units aquest divendres per 3.499 dòlars.

Per a l'ocasió, la botiga d'Apple de la luxosa avinguda ha decorat la seva entrada, un cub de vidre, amb una silueta en neó de les ulleres de Vision Pro.

A Heraldo Rosario, un arquitecte dominicà establert a Nova York, no li ha importat que el termòmetre marqués tres graus ni que plogués; ell era a la cua de la botiga d'Apple a les 06:30 del matí -una hora i mitjana abans que obrís- i tot i així tenia més d'una desena de persones al davant.

"Em sento bé en saber que sóc part del començament de quelcom nou", ha explicat a EFE Rosario, que ja té diversos productes d'Apple, com un PC i un telèfon, però diu que en aquesta ocasió es conformarà en només provar les ulleres a la botiga i no endur-se-les a casa.