Un fàrmac va provocar malformacions a milers de nens

21.04.2017 | 00:08

Entre 2.150 i 4.100 nens van patir entre el 1967 i 2016 a França malformacions congènites després de la ingesta materna durant l'embaràs d'un medicament contra l'epilèpsia i la bipolaritat amb valproat, principi actiu comercialitzat per Sanofi. Aquestes xifres es dedueixen del primer estudi que va poder creuar els dossiers de la Seguretat Social de dos milions de dones embarassades i dels seus nadons, entre gener del 2011 i març del 2015, segons el qual 2.321 van estar exposades al valproat, va explicar l'Agència Nacional de Seguretat del Medicament.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit

Calendari laboral i escolar 2017/2018

Calendari laboral 2017 a Catalunya

Calendari Laboral 2018 a Catalunya

Aquí pots consultar tots els dies festius a Catalunya i el calendari escolar 2017/18

 

Enllaços recomanats: Premis cinema