L'informe del primer semestre del 2015 que Home Meal, propietària de Nostrum, ha remès al Mercat Alternatiu Borsari (MAB) reflecteix que la firma amb seu a Sant Vicenç de Castellet ha aconseguit unes vendes de 6,9 milions d'euros a 30 de juny del 2015, amb un creixement del 15,6% respecte a l'any 2014. Durant aquest període, Home Meal ha mantingut el seu ritme de creixement, amb noves obertures de botigues fins a arribar a un total de 126. Pel que fa al volum de negoci de les botigues pròpies i les franquiciades, ha augmentat el 20,7% i suposa una xifra d'11,9 milions d'euros.

Segons avança la companyia, l'ampliació i automatització de la planta de Sant Vicenç de Castellet, inaugurada el 14 de setembre passat, a final de semestre ja es trobava en una fase molt avançada amb una inversió acumulada prevista superior als 6,5 milions d'euros, que permetrà arribar a un volum de producció proper a tres vegades la producció actual.

Segons l'empresa, "l'esforç realitzat en l'ampliació de la capacitat productiva juntament amb altres projectes estratègics com la internacionalització, la renovació de la gamma de productes i l'evolució del model de botiga, han tingut una especial incidència en el resultat net de l'exercici que mostra un resultat negatiu de 850.030 euros".

Nostrum, constituïda l'any 1998, va tancar una ampliació de capital el mes de juny per valor de 3,6 milions d'euros. Durant aquest primer semestre l'empresa ha constituït una filial francesa amb l'objectiu de començar a operar en el mercat francès.