Els bagencs Ramon Brucart i Lluís Riera es fan seves les 3 Hores de Fonollosa
redacció/j. g. | manresa/sant fruitós 19.10.2016 | 07:54
El Moto Club Fonollosa va organitzar diumenge les vuitenes 3 Hores de resistència en terra amb una participació de 26 equips amb més de mig centenar de pilots. La prova, que formava part de la Copa Catalana de resistència de terra, es va celebrar a les instal·lacions del circuit el Pinyer.
L'equip format pels bagencs de Can Taulé Ramon Brucart i Lluís Riera, amb KTM, enquadrats a la categoria RS Sènior, van aconseguir la victòria amb un total de 36 voltes. Brucart i Riera van fer una cursa molt seriosa, i van guanyar amb molta solvència tots els rivals.
Albert Muñoz, fent parella amb Marc Calvet, es va situar en una de les segones posicions més dolces de la seva carrera esportiva, ja que amb aquest resultat el pilot barceloní es va proclamar campió de Catalunya de resistència en terra en la categoria RS Sènior; Juan José Ruiz i Antonio Romero van completar el podi.
El duet Oriol Oliva i Jordi Serena ha vençut en la categoria RS Júnior. L'equip del MC Baix Berguedà també va aconseguir la segona posició escratx, només superat per Ramon Brucart i Lluís Riera. Amb aquesta nova victòria, Oliva i Serena tenen a tocar un nou títol de resistència en terra. Adrià Mesas i David Riera van ocupar la segona posició júnior, mentre que Cristian Hernández i Martí Puig van completar les posicions d'honor.
Juan García va aconseguir la primera victòria de la temporada en Màster 40, fent parella amb el pilot Tomàs Martínez. Jordi Calvo i Joan Vilaplana s'han proclamat campions de Catalunya en la categoria Màster 50.
Després d'una campanya espectacular, amb victòries a les localitats de Moià, Manresa, Llívia i Fonollosa, els pilots del Moto Club Tona i Moianès han pogut celebrar el títol amb una cursa abans.
Fútbol
- LaLliga Santander
- LaLliga 1|2|3
- 2ª divisió B
- 3ª divisió
- Primera Catalana
- Divisió d'Honor
- Champions
- Europa League
- Copa del Rei
- Lligues mundials
- Seleccions
Basket
- ACB
- Euroliga
- Eurocup
- LEB Or
- LEB Plata
- Lliga Femenina
- NBA
- Copa del Rei
- Classificació Mundial 2019
Motos
- GP
- Moto2
- Moto3
Olimpíades
- Olimpíades
L'últim | El més llegit |
- 40 minuts atrapat a l´ascensor públic nou de Manresa l´endemà de l´estrena
- Un col·lectiu arrenca símbols independentistes d´Artés
- Autors de la Catalunya Central presenten les seves obres a Manresa
- Multen un ciclista per anar a 77 quilòmetres per hora
- El flamant ascensor públic s´espatlla i deixa atrapat un usuari a Manresa
- Sant Joan reviu la duresa de la guerra civil amb el testimoni directe de veïns del poble
- Un cotxe bolca en un accident a la rotonda de la Bonavista
- La botiga sense llum des de fa 6 setmanes porta la seva frustració al ple sense resultats
- El públic omple les llibreries abans de Sant Jordi i deixa una part de les vendes resolta
- «Els catalans empatitzem amb Múrcia»
- Dues habitacions de les golfes d´un edifici cremen sense ferits a la ctra. de Cardona
- Nadal atropella a Nishikori i aconsegueix el seu onzè Masters de Montecarlo
- Sallent fa un tribut a la sardana allà on fa anys hi havia un monòlit de la guerra del 36
- L´associació Drets estudiarà la requisa de samarretes grogues a la final de la Copa
- Torrent reivindica viure Sant Jordi «en llibertat»
- L´Espanyol allunya el Girona d´Europa
- Marc Márquez perd la «pole» per entorpir a Viñales
- Un himne eixordador tapa els xiulets de l´afició blaugrana
- TRIBUNA
- Els aficionats xalen de valent amb la golejada blaugrana