Alibaba aconsegueix en tres dies 20.000 donants de semen a la Xina

Un gran grup asiàtic de laboratoris mèdics pagarà entre 440 i 736 euros per cada donació d'esperma

23.07.2015 | 07:40

Taobao.com, el portal de comerç electrònic entre particulars (C2C) del gegant xinès del sector, el grup Alibaba, ha aconseguit atraure més de 20.000 donants de semen en tres dies per a un nou servei. Segons publica el diari oficial China Daily, Taobao va fer una campanya amb el grup més gran de laboratoris mèdics independents del país, KingMed Diagnostics, entre dimecres i divendres de la setmana passada, en què va oferir pagaments per participar en bancs d'esperma, i va vendre també proves de paternitat i de fertilitat.
D'aquesta manera, a més de 22.017 donants de semen en 72 hores (que rebran a canvi entre 3.000 i 5.000 iuans cada un, és a dir, entre 440 i 736 euros), van aconseguir captar 137 clients per a proves de paternitat, i 4.060 més per a proves de fertilitat de l'esperma.
El 69 % dels donants es va registrar des de les tres ciutats més grans del país, Pequín, Xangai i Canton, i seran convocats per fer les seves donacions properament, mentre que les proves de paternitat es van oferir amb grans descomptes promocionals sobre la seva tarifa.
La demanda de les proves de paternitat és bastant alta a la Xina, atesa la mentalitat tradicional de moltes famílies (per a les quals no poder tenir fills pot impedir el matrimoni).
A això se suma que són part, també, dels requisits mèdics necessaris per obtenir un hukou, un document d'empadronament per unitat familiar de vital importància a la Xina, en el cas que qui ho sol·liciti no tingui per algun motiu el certificat de naixement, fet que no és tan estrany en el vast país oriental.
El projecte de la setmana passada suposa el primer intent d'activitats comercials que s'inicien en línia per rebre serveis en la vida real (O2O, per Online to Offline en anglès) per part de la Societat Limitada de Tecnologia de la Informació Sanitària d'Alibaba (abans CITIC 21CN), integrada en el grup.
Alibaba va comprar aquesta firma l'abril del 2014, i des de llavors forma part del grup de comerç electrònic, que augmenta l'oferta de productes i serveis sanitaris i de cura física en els diferents portals.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit
Enllaços recomanats: Premis cinema