Primer va arribar la febre pels cupcakes, després es va presentar una barreja entre croissant i dònut batejada com cronut, i ara, l'última moda culinària importada des dels Estats Units és una rosquilla banyada en or i xampany pel mòdic preu de 100 dòlars la unitat.

Quan el xef Bjorn Delacruz, del restaurant novaiorquès Manila Social Club, al districte de Brooklyn, va afegir a la seva carta de postres aquesta exclusiva joia comestible sabia que l'invent causaria enrenou.

"La gent diu que això és només un truc publicitari. Jo em pregunto si els que ho critiquen mai no han volgut regalar alguna cosa especial a ningú", defensa el xef filipí, de 32 anys, en una entrevista per a la revista Forbes. Després donar-lo a conèixer al diari The New York Times, Delacruz va presentar les seves postres lluents al bloc culinari First We Feast.

Des de llavors, és una de les sensacions d'Internet i ha rebut tants retrets com aplaudiments per part d'aquells que han pogut tastar aquesta raresa culinària.