Com aprimar-se: 5 claus per començar amb l'operació biquini

Oblida't de les dietes estrictes i de destruir-te al gimnàs, amb aquests trucs perdràs pes de manera fàcil

11.04.2016 | 21:12
Com aprimar-se: 5 claus per començar amb l'operació biquini

S'acosta el bon temps i amb ell, els abrics i les robes amples dels últims mesos donen pas a peces més lleugeres. En aquesta època en la qual els menjars abundants i la bona vida de l'hivern es deixen notar, a molts se'ls comença a passar pel cap la mateixa idea de tots els anys: la temuda operació biquini.

Però l'operació biquini d'aquest 2016 no ha de suposar cap problema. Oblida't de les dietes estrictes i de destruir-te al gimnàs, amb aquests cinc consells perdràs pes d'una manera fàcil i saludable:

Digues adéu a les dietes miracle

Cada persona necessita una dieta adaptada al seu cos i a les seves circumstàncies. Per això, si vols començar l'operació biquini de 2016 amb bon peu, oblida't dels dejunis miraculosos de les famoses i opta per acudir a un metge o nutricionista que t'ajudi a portar una dieta sana, equilibrada i personalitzada. D'aquesta manera evitaràs el clàssic efecte rebot i aconseguiràs millors resultats a llarg termini.

Apunta't a la civada

Un dels aliments que hauries de posar en la teva dieta és la civada. Aquest cereal, una excel·lent font de proteïna i fibra, t'aportarà l'energia que necessites per començar bé el dia i t'ajudarà a no sentir fam durant tot el matí. Així evitaràs picar entre hores, cosa incompatible amb l'operació biquini.

Passa't al te

Gairebé la meitat de les calories que ingerim al llarg del dia provenen de refrescs, alcohol i altres begudes ensucrades. Per evitar això, el millor és beure aigua durant els àpats i tes o aigües saborizadas amb fruites o verdures entre hores. Amb aquest senzill hàbit veuràs com et costa molt menys mantenir la línia durant l'operació biquini i com notaràs els beneficis de les infusions i les verdures.

Evita sopar tard

De sobres és sabut que els sopars han de ser més lleugeres que la resta dels altres àpats del dia. Però si aquest sopar es fa d'hora, encara millor. Les persones que sopen tard consumeixen més calories que les que ho fan d'hora. A més, el normal és que tot just acabar de sopar vagin al sofà i del sofà al llit, pel que no cremen cap caloria.

Fes exercici tres dies a la setmana

Finalment, però no per això menys important, no podíem oblidar-nos de l'esport. Fer exercici entre 3 i 4 dies a la setmana és fonamental si vols complir amb l'operació biquini d'aquest 2016. Però no et preocupis, per fer exercici no necessites apuntar-te a un gimnàs. Només cal que t'oblidis de l'ascensor el màxim possible i et dediquis a pujar les escales de casa o que surtis a caminar durant almenys una hora. Està demostrat que caminar a ritme ràpid té múltiples beneficis i crema gairebé les mateixes calories que córrer.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Embaràs

Guia per a embarassades

redacció

 | 0

Et donem consells, t'ensenyem a fer massatges, t'expliquem què pots i no pots menjar...

 

Enllaços recomanats: Premis cinema