06 de març de 2019
06.03.2019

L'e-commerce i la innovació tecnològica centren la fira tèxtil BSTIM

La mostra ha ampliat la superfície d'estands i tallers amb 1800m2 per a expositors

06.03.2019 | 12:48
Ane Castro i Núria Costa amb la impresora 3D

La fira de productors tèxtils Bstim ha obert portes aquest matí de dimecres a Igualada, amb una ampliació en 1800 m2 per a expositors. Bstim és una fira única que se celebra cada dos anys i en la que aquest any té molt pes el futur digital del sector.

Un dels eixos de la BSTIM 2019 és la transformació digital. La fira es fa ressò dels nous canvis de model retail amb anàlisis sobre l'e-commerce, el futur de la botiga física i la producció de teixits i estampats, com és el cas de l'empresa Zer Collection, una petita start-up dirigida per Ane Castro i Núria Costa que ha guanyat nombrosos premis el passat 2018 i que produeix teixit i estampats a través d'una impressora 3D.

És un projecte que té en compte la consciència mediambiental també al terreny de la moda. És la base del projecte de Castro i Costa, que tenen 24 anys i han creat la seva primera col·lecció de roba seguint la filosofia del comerç just, el km0 i la innovació. Zer Collection. És l'aposta per un model de fabricació digital basat en la impressió 3D i la bordadora industrial, i és una de les marques que millor exemplifica la digitalització del tèxtil, el tema que aquests dies centra la fira BSTIM d'Igualada.

Amb una seixantena d'expositors, el certamen s'ha consolidat com la fira europea de referència del sector tèxtil. El certamen, únicament dirigit a professionals, té lloc a la capital de l'Anoia aquest dimecres i dijous, i preveu superar la xifra de 1.400 visitants de les darreres edicions.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook