Societat Civil Catalana llança una campanya publicitària per frenar la «decadència» de Catalunya
Els cartells recullen dades econòmiques per demostrar que l'economia catalana ha perdut força des del 2010
Societat Civil Catalana (SCC) ha llançat una campanya publicitària per tal de frenar la "decadència" de Catalunya i conscienciar la ciutadania "del greu dany econòmic i institucional" provocat, segons la seva opinió, pel procés independentista.
En un comunicat, l'entitat ha detallat que la campanya consisteix en el desplegament d'anuncis i cartells al metro de Barcelona i al centre de Tarragona i Girona amb el missatge "parem la decadència". El president d'SCC, Fernando Sánchez Costa, afirma que els líders independentistes han "robat una dècada" als catalans: "O fem un cop de volant polític i cívic immediat o la decadència serà ja irreparable (...). Ens mereixem recuperar la millor Catalunya, no la caricatura que ens ha deixat el procés".
La campanya pivotarà sobre tres eixos: el que consideren l'"enfonsament històric" de la inversió estrangera a Catalunya, la caiguda en el rànquing de competitivitat europea i la "pèrdua de lideratge" en l'economia espanyola. Així mateix, el vicepresident de SCC i responsable de mobilització de l'entitat, Xavier Marín, ha explicat que aquesta campanya és la primera de tres que farà SCC perquè "la majoria de catalans decideixi empoderar-se i trencar amb l'anestèsia imposada pel règim nacionalista".
Segons Marín, aquesta primera campanya vol "conscienciar", la segona buscarà "fomentar l'activisme per al canvi" i, entre totes dues, ha avançat que hi haurà "una sorpresa a les platges".
Temes
Més a Arreu
-
Enquesta flaix del CIS sobre la carta de Sánchez: el 41,1% creu que té raó, el 38,8% no
-
Feijóo acusa Sánchez d'haver fet el discurs "més perillós" de la seva carrera
-
Albiach, després de l'anunci de Sánchez: "És el moment d'acabar d'una vegada per totes amb el 'lawfare'"
-
Dimiteix el primer ministre d'Escòcia Humza Yousaf després de trencar l'acord de govern amb els ecologistes