Segueix-nos a les xarxes socials:

El Consell del Bages tramita més de 700 reclamacions sobre consum en mig any

La majoria de gestions es corresponen a temes relacionats amb el subministrament de la llum o bé del gas

El Consell del Bages tramita més de 700 reclamacions sobre consum en mig anyARXIU

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consum del Consell Comarcal del Bages(OCIC) ha tramitat més de 700 reclamacions i ha atès prop de 1.600 consultes de gener a juny.

En concret, s’han tramitat 702 reclamacions, gairebé la meitat de les quals són de casos relacionats amb els serveis energètics que la ciutadania té contractats a casa seva. La resta de sectors es corresponen a les telecomunicacions, bancs, assegurances i garanties de béns amb percentatges molt semblants que oscil·len entre el 10 i el 15% dels tràmits gestionats Pel que fa a les consultes, un 60% també estan vinculades al sector energètic de llum o gas.

El conseller comarcal d’Atenció Ciutadana, Consum i Habitatge, Salvador Busquets, posa en valor «el servei valuós que presta l’OCIC a la ciutadania en temes complexos i molt tècnics, però que tenen una incidència important per a la majoria de les famílies». En aquest sentit, destaca «les recomanacions i l’assessorament d’un servei professional i actualitzat en tot moment davant els canvis constants del sector energètic».

L’OCIC atén les consultes i gestiona les reclamacions de la ciutadania del Bages en matèria de consum i s’hi pot contactar a través del correu electrònic ocic@ccbages.cat o bé al telèfon 93 693 03 53.

Prem per veure més contingut per a tu