El Consell del Bages tramita més de 700 reclamacions sobre consum en mig any
La majoria de gestions es corresponen a temes relacionats amb el subministrament de la llum o bé del gas
L’Oficina Comarcal d’Informació al Consum del Consell Comarcal del Bages(OCIC) ha tramitat més de 700 reclamacions i ha atès prop de 1.600 consultes de gener a juny.
En concret, s’han tramitat 702 reclamacions, gairebé la meitat de les quals són de casos relacionats amb els serveis energètics que la ciutadania té contractats a casa seva. La resta de sectors es corresponen a les telecomunicacions, bancs, assegurances i garanties de béns amb percentatges molt semblants que oscil·len entre el 10 i el 15% dels tràmits gestionats Pel que fa a les consultes, un 60% també estan vinculades al sector energètic de llum o gas.
El conseller comarcal d’Atenció Ciutadana, Consum i Habitatge, Salvador Busquets, posa en valor «el servei valuós que presta l’OCIC a la ciutadania en temes complexos i molt tècnics, però que tenen una incidència important per a la majoria de les famílies». En aquest sentit, destaca «les recomanacions i l’assessorament d’un servei professional i actualitzat en tot moment davant els canvis constants del sector energètic».
L’OCIC atén les consultes i gestiona les reclamacions de la ciutadania del Bages en matèria de consum i s’hi pot contactar a través del correu electrònic ocic@ccbages.cat o bé al telèfon 93 693 03 53.
Temes
Més a Bages
-
El primer Correcull de Sant Joan aconsegueix retirar de la natura 476 quilos de deixalles
-
Retiren un porticó a punt de caure a Monistrol de Montserrat
-
La Festa de la Sal de Cardona s’internacionalitza amb Wielieczka com a vila convidada
-
La Mancomunitat del Cardener confia reobrir l’Ecorail «els pròxims mesos»