El Consell del Bages tramita més de 700 reclamacions sobre consum en mig any

La majoria de gestions es corresponen a temes relacionats amb el subministrament de la llum o bé del gas

Redacció

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consum del Consell Comarcal del Bages (OCIC) ha tramitat més de 700 reclamacions i ha atès prop de 1.600 consultes de gener a juny.

En concret, s’han tramitat 702 reclamacions, gairebé la meitat de les quals són de casos relacionats amb els serveis energètics que la ciutadania té contractats a casa seva. La resta de sectors es corresponen a les telecomunicacions, bancs, assegurances i garanties de béns amb percentatges molt semblants que oscil·len entre el 10 i el 15% dels tràmits gestionats Pel que fa a les consultes, un 60% també estan vinculades al sector energètic de llum o gas.

El conseller comarcal d’Atenció Ciutadana, Consum i Habitatge, Salvador Busquets, posa en valor «el servei valuós que presta l’OCIC a la ciutadania en temes complexos i molt tècnics, però que tenen una incidència important per a la majoria de les famílies». En aquest sentit, destaca «les recomanacions i l’assessorament d’un servei professional i actualitzat en tot moment davant els canvis constants del sector energètic».

L’OCIC atén les consultes i gestiona les reclamacions de la ciutadania del Bages en matèria de consum i s’hi pot contactar a través del correu electrònic ocic@ccbages.cat o bé al telèfon 93 693 03 53.