L'Agència del Berguedà crea un borsa de treball per trobar personal per a residències
S'han rebaixat els requisits de titulació per cobrir places amb urgència
L'Agència de Desenvolupament del Berguedà ha obert una borsa de treball «per incorporar treballadors en els equips d'assistència sanitària de les residències del Berguedà, l'hospital de Berga i els serveis d'assistència domiciliaria (SAD)».
El president de l'Agència Lluís Vall, ha explicat a Regió7 que actualment hi ha demanda d'unes 15 places a dues residències de la comarca. Es tracta de la de Sant Josep a Puig-reig i la de Sant Bernabé a Berga. Aquests dos centres tenen personal que han donat positiu en les proves de PCR i han de mantenir-se confinats a casa seva. En la primera onada del coronavirus el març, l'Agència del Berguedà ja va crear una borsa de treball.
Actualment la crida de personal sanitari fa referència a gerocultors, auxiliars d'infermeria i infermers. Davant la ràpida expansió de la segona onada s'han rebaixat els requisits de titulació per treballar en el sector sanitari. Hi poden aspirar estudiants de formacions relacionades amb l'àmbit sanitàri i els serveis socials; persones que tinguin experiència en aquests sectors però que no tinguin titulació;persones jubilades els últims 2 anys; i, és clar, professionals titulats com infermers o auxiliars d'infermeria.
Temes
Més a Berguedà
-
Un cotxe bolca a Sagàs, sense ferits, però amb una pèrdua important de benzina a la calçada
-
Uns 300 alumnes fan valer el català al Campionat de Scrabble Escolar a Berga
-
El Berguedà acollirà una prova del campionat del món de parapent el mes de juny
-
Futurs àrbitres ambientals faran pràctiques aquest diumenge a la cursa Berga-Rasos-Berga