El COI ven a Eurosport els drets dels Jocs Olímpics
L'operació ha pujat als 1.300 euros, amb una audiència potencial de 700 milions de persones
El Comitè Olímpic Internacional (COI) va informar ahir que ha concedit per 1.300 milions d'euros a Discovery Communications, la companyia propietària d'Eurosport, els drets per a televisió i tot tipus de plataformes digitals dels Jocs Olímpics de Pyeongchang 2018, Tòquio 2020 i els encara no adjudicats del 2022 i el 2024. L'acord cobreix les emissions gratuïtes, la televisió de pagament, les transmissions en línia i les imatges per a mòbils, amb una audiència potencial de 700 milions de persones, tal com va informar l´organisme en un comunicat.
Segons el president del COI, l'alemany Thomas Bach, el contracte garanteix «una cobertura televisiva extensiva i gratuïta dels Jocs Olímpics a tots els territoris», amb un mínim de 200 hores d'emissió lliure en els Jocs d'Estiu i 100 en els Jocs d'Hivern. Discovery i Eurosport col·laboraran així mateix en el llançament del nou Canal Olímpic, que pretén donar cobertura a tots els esports també fora de la quinzena dels Jocs. L´empresa podrà revendre part dels drets.
Rússia és l'únic territori europeu exclòs de l'acord, mentre que a França i Regne Unit a només inclou les edicions del 2022 i el 2024, perquè tots dos països ja havien comprat els drets del 2018 i el 2020.
Més a Televisió
-
Aurah Ruiz pateix una aparatosa caiguda a 'Supervivientes' i acaba a l'hospital: "Ha estat un gran ensurt"
-
Una parella de Sant Fruitós de Bages participa a "Factor X" amb un "himne contra la grassofòbia"
-
L'extra' d'«El caso Asunta» que s'ha convertit en la protagonista involuntària de la sèrie
-
«Pasapalabra» es prepara per a un dels seus duels històrics