Més de 10 milions de visionats al Super 3 durant el confinament
El consum digital dels continguts del canal infantil s'ha disparat en els darrers dos mesos
Durant el període de confinament s'ha disparat el consum digital i, en concret, l'oferta de continguts del Super3 en les diferents plataformes de visionat ha superat els 10 milions de reproduccions.
Aquest rècord en la història del canal es distribueix en més de 6 milions de reproduccions a la seva web, aplicacions per a mòbil i televisions intel·ligents, i més de 4 a través de YouTube.
A més, dels 20 programes de TV3 més vistos a la carta durant aquest període, nou són del canal infantil, amb l'informatiu InfoK en segona posició, darrere de la sèrie Les de l'hoquei, i Mic en el tercer lloc. L'InfoK és el programa que suma més usuaris en aquest període i també el que ha tingut més reproduccions i ha aconseguit xifres rècord durant aquests dos mesos des de la declaració de l'estat d'alarma.
Per agrair als súpers la seva confiança, s'ha posat en marxa una campanya amb la participació de totes les cares del canal.
Temes
Més a Televisió
-
Aurah Ruiz pateix una aparatosa caiguda a 'Supervivientes' i acaba a l'hospital: "Ha estat un gran ensurt"
-
Una parella de Sant Fruitós de Bages participa a "Factor X" amb un "himne contra la grassofòbia"
-
L'extra' d'«El caso Asunta» que s'ha convertit en la protagonista involuntària de la sèrie
-
«Pasapalabra» es prepara per a un dels seus duels històrics