Segueix-nos a les xarxes socials:

L'Associació d'Empresaris de Bufalvent exporta amb èxit el seu model de gestió

L'entitat multiplica les visites a la seva web en "vendre" el seu funcionament en congressos estatals

L'Associació d'Empresaris de Bufalvent exporta amb èxit el seu model de gestiójosep rojas

En un mes la pàgina web de l'Associació d'Empresaris de Bufalvent ha rebut més de 900 visites. És la prova, afirmen a l'entitat, que la campanya de difusió del seu model de gestió en congressos sobre parcs empresarials està donant els seus fruits i que el model manresà interessa.

Bufalvent destaca, entre el conjunt de polígons de l'estat, per la seva organització associativa, una estructura similar a la d'una comunitat de propietaris que permet a les empreses actuar unitàriament davant l'administració. És aquesta experiència la que la gerent de l'associació, Montserrat Ambrós, va exposar a final d'octubre al primer Congrés sobre Parcs Empresarials de Catalunya, organitzat per Pimec, i la que la traslladarà als participants en una jornada també d'àmbit estatal sobre associacionisme en polígons industrials que se celebra demà a Polinyà, on Bufalvent serà presentat com a model de bones pràctiques.

"El model interessa", diu el president de l'associació, Joan Llansó, que destaca la professionalització de l'entitat, on treballen tres persones (la gerent i dos administratius). Des de l'Incasòl, explica Montserrat Ambrós, "es pretén promoure un programa de gestió per als polígons d'activitat econòmica i des de la Diputació es vol organitzar un programa de formació per treballar en aquesta tasca", signes inequívocs, segons l'associació, que el model és el que marca el futur. Per a les empreses, remarca Ambrós, "és un valor afegit el fet de pertànyer a un polígon associat". Que la Generalitat triés Bufalvent per desenvolupar el programa de distribució de la banda ampla (gràcies a la facilitat en la interlocució, aclareix Ambrós) reforça aquesta idea.

Per reforçar la singularitat del polígon, l'associació ha impulsat un nou logotip i una pàgina web, amb la qual pretén vendre els valors del polígon i de les empreses que l'integren: "modernes, emprenedorses, preocupades per les polítiques socials i amb fibra òptica", diu Ambrós.

Prem per veure més contingut per a tu