Enel redefineix la seva imatge de marca com una empresa "open power"
Enel va donar a conèixer ahir la nova identitat de marca corporativa global del Grup a les oficines centrals de la seva filial espanyola, Endesa, a Madrid. També es va presentar la nova marca d'Enel Green Power i d'Endesa, com a part de la nova identitat de marca global del Grup.
"Amb el nostre reposicionament de marca, estem harmonitzant la imatge corporativa d'Enel amb els canvis que s'estan produint tant dins de l'empresa com en l'evolució progressiva que estem duent a terme en el mercat energètic", va comentar el CEO i director general del Grup Enel, Francesco Starace, que va presidir la presentació juntament amb la presidenta d'Enel, Patrizia Grieco.
Prem per veure més contingut per a tu
Més a Economia
-
«Els clients joves són els que tenen més clares les inversions sostenibles»
-
El programa d’‘Indústria Connectada’ de Fom Talent torna a València
-
Mor als 92 anys Lluís Vilà, president i fundador del Grup Vilà Vila
-
La Inspecció de Treball fa un 43% més d’actuacions en seguretat i salut laboral el 2023 respecte a l’any anterior
Comentaris
Veure comentaris