Deporvillage és el comerç electrònic esportiu que més creix d'Europa, segons el Financial Times
Deporvillage reapareix en el FT1000, un rànquing elaborat per Financial Times, que inclou les 1.000 empreses europees que han aconseguit el percentatge de creixement anual més elevat entre els anys 2014 i 2017.
L'ecommerce manresà encapçala la llista entre els ecommerce esportius per segon any consecutiu. A més, entre les empreses del rànquing, la firma manresana continua liderant el sector de la tecnologia.
Durant els últims tres anys, Deporvillage ha aconseguit un creixement total del 74,4% de la seva facturació, i va tancar el 2018 amb 45 milions de facturació, va superar les 550.000 comandes anuals i es va convertir en una empresa rendible.
A més, cal destacar una de les accions més transcendentals per a la companyia esportiva d'aquest any: ha obert la seva comercialització a escala mundial.
En aquesta ocasió, el repte de continuar formant part d'aquest rànquing del Financial Times era una mica més difícil ja que el percentatge de creixement de l'empresa en el lloc més baix ha estat del 37,7% en comparació del 34,6% de l'any passat.
Així i tot, la companyia manresana de comerç electrònic ha tornat a fer-se un lloc entre les empreses amb més creixement i augura un 2019 en el qual mantindrà el seu auge, i a més preveu treure al mercat més d'una marca pròpia.
Temes
Més a Economia
-
«Els clients joves són els que tenen més clares les inversions sostenibles»
-
El programa d’‘Indústria Connectada’ de Fom Talent torna a València
-
Mor als 92 anys Lluís Vilà, president i fundador del Grup Vilà Vila
-
La Inspecció de Treball fa un 43% més d’actuacions en seguretat i salut laboral el 2023 respecte a l’any anterior