BBVA decideix fer desaparèixer la marca CatalunyaCaixa
El banc unifica la imatge i anirà substituint progressivament la petjada de CX
El BBVA farà desaparèixer progressivament en els propers mesos la imatge de CatalunyaCaixa (CX) dels seus bancs a Catalunya, on fins ara encara es combinava BBVA i CX, tot i que la històrica marca de l'entitat catalana ja havia desaparegut formalment.
La denominació CX que recordava l'entitat catalana, fundada a partir de la fusió de Caixa Catalu-nya, Caixa Manresa i Caixa Tarragona, i que el BBVA va adquirir en plena crisi, es perdrà de les oficines i de la imatge corporativa, i ja no s'incorporarà a les noves targetes de crèdit que s'emetin en el futur, per exemple.
La decisió s'ha pres coincidint amb el canvi de logotip del BBVA i la unificació dels noms de totes les filials del banc, i forma part d'una estratègia global que no només afecta CatalunyaCaixa, segons expliquen fonts de l'entitat.
L'any 2014 el BBVA va comprar CatalunyaCaixa, que havia estat rescatada en plena crisi, en una operació que es va acabar de tancar el 2015. El 2016 es va formalitzar la fusió de les entitats, tot i que el BBVA va decidir llavors mantenir la imatge de CX en les entitats a Catalunya.
Ara, el banc ha decidit que BBVA sigui la marca del grup bancari a tot el món, i ha decidit alhora canviar el seu logo. El banc eliminarà les marques locals a l'Argentina (Banc Francès), els EUA (Compass), Mèxic (Bancomer) i el Perú (Continental) en els pròxims mesos i totes elles passaran a dir-se només BBVA, i pel que fa al turc Garanti manté aquest nom al qual afegirà les sigles de la matriu.
Temes
Més a Economia
-
«Els clients joves són els que tenen més clares les inversions sostenibles»
-
El programa d’‘Indústria Connectada’ de Fom Talent torna a València
-
Mor als 92 anys Lluís Vilà, president i fundador del Grup Vilà Vila
-
La Inspecció de Treball fa un 43% més d’actuacions en seguretat i salut laboral el 2023 respecte a l’any anterior