Sorea supera l'objectiu de la campanya de promoure la factura en format digital
Sorea, companyia gestora del cicle integral de l'aigua, ha superat l'objectiu que es va fixar el mes de febrer passat quan va iniciar la campanya per promoure la factura digital i ha aconseguit un total de 29.000 noves altes, 9.000 més de les esperades, segons fonts de la companyia.
La campanya va néixer amb l'objectiu de «contribuir en la reducció de residus i també per establir aliances com a motor per assolir el desenvolupament sostenible», segons afirma Sorea. «En resposta al compromís de la companyia amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de Nacions Unides», Sorea donarà un euro per cada nova alta del servei de factura electrònica al Programa de Pobresa Energètica de la Creu Roja, ha avançat la companyia en un comunicat.
Representants de les dues organitzacions es van trobar ahir a la seu de Sorea per fer balanç de la campanya «Els boscos, vius. I la correspondència, digital» i de la col·laboració entre les entitats. En total, SOREA farà una donació de 35.200 euros a la Creu Roja.
Temes
Més a Economia
-
«Els clients joves són els que tenen més clares les inversions sostenibles»
-
El programa d’‘Indústria Connectada’ de Fom Talent torna a València
-
Mor als 92 anys Lluís Vilà, president i fundador del Grup Vilà Vila
-
La Inspecció de Treball fa un 43% més d’actuacions en seguretat i salut laboral el 2023 respecte a l’any anterior