El Seat Tarraco és el nou Cotxe de l'Any dels Lectors 2020 de Prensa Ibérica i La Vanguardia. El vaixell insígnia de la gamma tot camí espanyola s'ha alçat amb el triomf en la divuitena edició d'uns premis que han tornat a tenir a l'usuari com a principal protagonista.

Amb el tancament de la definitiva votació final, que va tenir lloc ahir, dilluns, Seat s'ha alçat per tercera vegada en la història del premi amb aquest reconeixement, que ja va aconseguir amb l'Ibiza el 2009 i amb l'Ateca el 2017. Un triomf aconseguit pel màxim exponent de la gamma SUV de la marca amb seu a Martorell gràcies al suport dels lectors participants en el concurs provinents de les diferents capçaleres que formen el grup Prensa Ibérica (entre els quals, Regió7) i de les del diari La Vanguardia.

Una edició més han estat els milers de vots que s'han registrat a través de la pàgina web www.mejorcoche.epi.es els que han decidit el vehicle guanyador d'uns guardons que s'han convertit en tot un referent de la indústria de l'automoció de l'Estat espanyol i que aquest any compleixen la seva majoria d'edat.

D'aquesta manera, el Seat Tarraco s'incorpora a l'exclusiva llista de guanyadors d'aquests premis de la qual també formen vehicles altres firmes com és el cas dels Audi A8, Q5 i Q3, BMW Sèrie 5, Citroën C4, Alfa Romeo 159, Volvo V40, Peugeot 308, Hyundai i30, Mercedes-Benz Classe A, Opel Meriva i Astra i Ford Mondeo, aquests dos últims guardonats amb el premi Cotxe de l'Any dels Lectors dues vegades.

Directius de les àrees de comunicació i màrqueting a Espanya de les sis marques finalistes al premi al Cotxe de l'Any van participar en el tancament de les votacions d'aquest prestigiós guardó pel qual lluitaven, a més del mateix Seat Tarraco, altres vehicles com l'Audi Q3 Sportback, el BMW Sèrie 1, el Nissan Juke, el Renault Clio i el Toyota Corolla.

Un reconeixement que en l'edició del 2020 ha tornat a tenir el suport de Shiseido, una de les firmes líders del món de la cosmètica.

Víctor Sarasola i Fernando Salvador, màxims responsables de màrqueting i comunicació de Seat, respectivament, van rebre les primeres felicitacions pel triomf del Tarraco, un model amb el qual la marca martorellenca ha consolidat de manera sòlida la seva aposta pel creixent mercat dels anomenats SUV.