Mor Julián Bravo, un dels pares de la publicitat espanyola de l'era moderna
Julián Bravo, per la seva trajectòria i personalitat, un dels pocs pares de la publicitat espanyola de l'era moderna, i mestre de més d'una generació de publicitaris, va morir ahir al matí a Madrid, un mes de fer els 85 anys. Durant anys al capdavant de l'agència número 1 del mercat espanyol, JWT, serà recordat principalment per les seves qualitats humanes i el seu amor i respecte per la publicitat, que el van portar a ser un dels fundadors i impulsors de l'Acadèmia de la Publicitat el 2009. El 2004 va ser nomenat Acadèmic d'Honor de la institució. Nascut el 1936 a Campisábalos, Guadalajara, es va llicenciar en Dret i es va graduar en Administració d'Empreses. Va ser pioner d'un perfil de professional nou en el seu moment en la publicitat espanyola i la seva tasca ha tingut un profund impacte com a motor d'iniciatives molt variades que han contribuït a fer-ne una professió més important i reconeguda. Va iniciar la seva tasca professional el 1962 a l'agència Publinsa Kenyon & Eckhardt.
Temes
Més a Economia
-
«Els clients joves són els que tenen més clares les inversions sostenibles»
-
El programa d’‘Indústria Connectada’ de Fom Talent torna a València
-
Mor als 92 anys Lluís Vilà, president i fundador del Grup Vilà Vila
-
La Inspecció de Treball fa un 43% més d’actuacions en seguretat i salut laboral el 2023 respecte a l’any anterior