Un carnisser argentí ha unit les seves dues grans passions, els Beatles i la carn, en el seu negoci, Paul Mac Carne, un particular homenatge al músic britànic que ha arribat a agrair-li la iniciativa a través de les xarxes socials.

Pablo Marcelo Arana va inaugurar el seu local de la localitat argentina d'Alta Gracia, a la província de Córdoba, fa set mesos i es va donar a conèixer a les ràdios locals al ritme de Help i amb l'eslògan "així com el millor de la música té nom, la carn també".

El nom no és cap altre que el del Beatle de qui Arana és fanàtic des de fa 16 anys, quan va conèixer la seva dona actual i, amb el seu sogre, li van contagiar la passió per la banda de Liverpool.

L'elecció del nom de la carnisseria va sorgir d'una conversa familiar: "estàvem buscant un nom amb ganxo i va sortir així. Vam dir: el Paul és vegetarià... però ni se n'assabentarà", va dir el carnisser a mitjans locals.

No obstant això, l'artista se'n va assabentar i va publicar a la seva xarxa social Instagram la imatge de la cantonada del local amb el comentari "Un amic meu va veure això de vacances. Que divertit! Amor, Paul". Un comentari que ha disparat la popularitat, i les vendes, de Paul Mac Carne.

Pablo Marcelo Arana, que no surt de la seva sorpresa per la repercussió, explica que després del missatge de McCartney la carnisseria es va omplir de clients durant tres dies, fins al punt d'esgotar la carn, començant, és clar, pel costellam que porta el nom del mateix Beatle.