Més informació a disposició dels ciutadans afectats per clàusules sòl hipotecàries
L'Ajuntament de Manresa formarà el personal de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) i del Servei d'Intermediació en Deutes de l'Habitatge perquè puguin assessorar ciutadans afectats per clàusules sòl hipotecàries.
La formació se centrarà especialment en la detecció de les clàusules sòl i en la preparació de la documentació a presentar a les entitats financeres perquè els afectats puguin reclamar.
Així mateix, es posarà a disposició de la ciutadania, en format paper i web, material informatiu. L'Ajuntament adopta aquests compromisos després que la CUP portés una moció al ple i es pactés un text esmenat.
La moció aprovada també inclou reforçar la coordinació entre l'Oficina d'Informació al Consumidor amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana i el Servei d'Intermediació en Deutes de l'Habitatge per atendre totes les persones afectades que ho sol·licitin.
Temes
Més a Manresa
-
La tiktoker manresana Nadine Romero protagonitza el vídeo promocional de la caminada solidària dels Mossos
-
Inverteixen un milió d’euros en una nova fase d’obres de rehabilitació de la Torre Lluvià de Manresa
-
Més de 200 hortolans del regadiu de Manresa es queixen per la gestió de la sequera
-
Nova campanya als plans de Santa Caterina de Manresa per trobar més restes de la vil·la romana i museïtzar-ho