L’Eurocopa femenina d’Anglaterra va marcar un rècord d’audiència televisiva, amb una xifra global de 365 milions de persones a tot el món, una dada que inclou 50 milions d’aficionats durant la final entre la selecció amfitriona i la d’Alemanya.

Segons les dades facilitades per la UEFA, la competició va registrar un seguiment que va doblar el de l’edició del 2017, amb 178 milions, i va suposar un 214% més d’espectadors en directe que el 2013 (116 milions).

La final, en què Anglaterra va guanyar el títol en vèncer Alemanya (2-1), va tenir la major audiència de la història amb 50 milions d’espectadors, més de tres vegades més que a la final del 2017 quan va ser seguida per 15 milions .

L’Eurocopa es va emetre a tot el món a través de més de seixanta cadenes de televisió i també a través de UEFA.tv en alguns territoris. Més de cinquanta socis emissors van cobrir els partits amb produccions in situ, més del doble que a l’edició del 2017 en gairebé totes les fases de la competició.

A la xarxa, l’Eurocopa va generar 453,3 milions d’interaccions socials acumulades i els comptes de la UEFA dedicats al futbol femení van experimentar un gran creixement durant el torneig, amb 590.000 nous seguidors davant dels 47.100 de la mateixa competició del 2017.

Al voltant de la final hi va haver un milió d’interaccions i més de sis milions la darrera setmana del torneig, incloses les semifinals i la final.

La xifra total va ser de 14,6 milions, més de trenta vegades superior que el 2017, i la visualització de vídeos va arribar a 185,9 milions, més de trenta vegades més que el 2017.

A la plataforma de continguts TikTok #WEURO2022 va superar els mil milions de visualitzacions de vídeo, mentre que el compte de la UEFA @womensfootball va créixer un 106%, passant de 326.600 seguidors a més de 673.000. #WomensFootball ara té 1.300 milions de visualitzacions de vídeos.