Manresa Turisme va presentar la seva oferta turística com a destí del Camí Ignasià davant els i les representants dels dotze Centres de Promoció Turística (CPT) Internacionals i dels equips de màrqueting i nous productes de l’Agència Catalana de Turisme (ACT). La proposta de la ciutat va ser seleccionada d’entre més de vuitanta candidatures, de les quals presentaran la proposta una trentena.

Els dotze CPT es troben a Nord Amèrica, Sud Amèrica, Regne Unit i Irlanda, Països Nòrdics, Benelux, Europa Central, França, Espanya i Portugal, Itàlia i Israel, Rússia i Països de l’Est, Xina i finalment Àsia i Pacífic i s’ocupen de difondre i promocionar l’oferta turística de Catalunya a aquests territoris.

Manresa Turisme va presentar el conjunt de productes turístics de la ciutat relacionats amb la ciutat com a destí del Camí Ignasià . Propostes adaptades a diferents segments de la demanda turística, però que comparteixen l’essència i els valors vinculats a Manresa 2022 com són la transformació, l’acollida o la curiositat