FirAnoia va ser un èxit de públic, com demostren algunes de les xifres que ja tenen els organitzadors, Fira d'Igualada. Al TastAnoia es van vendre al voltant de 20.000 tiquets, el que suposa triplicar la quantitat de l'any anterior. La proposta gastronòmica, que ha acompanyat la fira en els darrers quatre anys, des que la mostra va abandonar el recinte firal i va passar a fer-se al Passeig, enguany ha tingut un gran èxit.

Fonts de l'organització indicaven ahir que l'explicació cal buscar-la en el bon temps que ha fet, sense la calorada de l'any passat que va fer que alguns visitants possiblement no s'apropessin a la fira. Totes les activitats paral·leles que s'han organitzat en espais tancats tenien entrades esgotades abans de començar, i en altres sectors on es pot valorar l'èxit, com ara en l'automoció, es van fer 60 operacions de venda i molts contactes que potser es concretaran en els propers dies. En aquest sector, en vendes, les xifres són similars a les del 2015, i la impressió és positiva.