La igualadina Trilogy augmenta el 37% la facturació durant el 2012

L'empresa es proposa reforçar la seva presència a Àsia i obrir-se al mercat d'Amèrica Llatina

06.03.2013 | 00:00
Màrius Rossell, director general
Màrius Rossell, director general

L'empresa igualadina Trilogy, especialitzada en el desenvolupament de solucions tecnològiques per a comerç electrònic, ha augmentat el 37% la seva facturació el 2012, fins als 974.000 euros, i planeja ja el seu desembarcament en nous mercats asiàtics i a Llatinoamèrica.
La companyia, que per ara compta amb oficines pròpies a Igualada i Pequín, preveu seguir creixent aquest any i reforçar la seva presència en altres punts del gegant asiàtic com Hong Kong. Amb vista al 2014, Trilogy prepara una nova fase d'internacionalització i planeja la seva entrada a nous mercats asiàtics i llatinoamericans, segons ha informat en un comunicat.
Des de la seva creació, el 1999, Trilogy ha permès crear més de 280 botigues virtuals per a empreses de sectors molt diferents, com moda i accessoris fins a electrònica, música o esports. L'empresa ha experimentat els últims anys un gran creixement i comercialitza els seus serveis a països com Alemanya, Hongria i Holanda. El gener del 2011, va obrir delegació pròpia a Pequín, des d'on comercialitza les seves solucions per a tot el sud-est asiàtic i introdueix empreses occidentals que desitgen vendre en línia a la Xina.

Economia

El PIB de l´eurozona torna als nivells previs a la crisi
El PIB de l´eurozona torna als nivells previs a la crisi

El PIB de l´eurozona torna als nivells previs a la crisi

L'economia va créixer en els països de l'euro un 0,6% fins al març i recupera vuit anys després...

CaixaBank guanya 273 milions el primer trimestre

El banc presidit per Isidre Fainé ha generat un negoci bancari i assegurador de 544 milions...

CCOO reuneix una setantena de delegats del Bages per debatre sobre salut laboral

El sindicat dóna suport al pla miner Phoenix, però diu que vetllarà per mantenir les condicions...

Seat perd 10 milions d´euros durant el 2015, el 92,1% menys que un any abans

Seat va perdre 10 milions d'euros el 2015, el 92,1% menys que el 2014. Volkswagen, la matriu de la...

Enllaços recomanats: Premis cinema