La igualadina Trilogy augmenta el 37% la facturació durant el 2012

L'empresa es proposa reforçar la seva presència a Àsia i obrir-se al mercat d'Amèrica Llatina

06.03.2013 | 00:00
Màrius Rossell, director general
Màrius Rossell, director general

L'empresa igualadina Trilogy, especialitzada en el desenvolupament de solucions tecnològiques per a comerç electrònic, ha augmentat el 37% la seva facturació el 2012, fins als 974.000 euros, i planeja ja el seu desembarcament en nous mercats asiàtics i a Llatinoamèrica.
La companyia, que per ara compta amb oficines pròpies a Igualada i Pequín, preveu seguir creixent aquest any i reforçar la seva presència en altres punts del gegant asiàtic com Hong Kong. Amb vista al 2014, Trilogy prepara una nova fase d'internacionalització i planeja la seva entrada a nous mercats asiàtics i llatinoamericans, segons ha informat en un comunicat.
Des de la seva creació, el 1999, Trilogy ha permès crear més de 280 botigues virtuals per a empreses de sectors molt diferents, com moda i accessoris fins a electrònica, música o esports. L'empresa ha experimentat els últims anys un gran creixement i comercialitza els seus serveis a països com Alemanya, Hongria i Holanda. El gener del 2011, va obrir delegació pròpia a Pequín, des d'on comercialitza les seves solucions per a tot el sud-est asiàtic i introdueix empreses occidentals que desitgen vendre en línia a la Xina.

Economia

Els propietaris de l'emblemàtic Hotel Plaza de Nova York, situat al cor de la ciutat, busquen comprador

A final dels anys vuitanta el bloc era propietat de l'ara líder dels EUA Donald Trump

Trànsit proposa el 50% de serveis mínims en la vaga dels examinadors

Els treballadors han considerat 'abusiu i desproporcionat' el percentatge plantejat pel govern

La CE investiga si la compra de Monsanto per Bayer pot condicionar la competència

Brussel·les vol aclarir si l'operació podria reduir la competència en sectors com els dels...

L'últim El més llegit
Enllaços recomanats: Premis cinema