L'empresa igualadina Trilogy, especialitzada en el desenvolupament de solucions tecnològiques per a comerç electrònic, ha augmentat el 37% la seva facturació el 2012, fins als 974.000 euros, i planeja ja el seu desembarcament en nous mercats asiàtics i a Llatinoamèrica.

La companyia, que per ara compta amb oficines pròpies a Igualada i Pequín, preveu seguir creixent aquest any i reforçar la seva presència en altres punts del gegant asiàtic com Hong Kong. Amb vista al 2014, Trilogy prepara una nova fase d'internacionalització i planeja la seva entrada a nous mercats asiàtics i llatinoamericans, segons ha informat en un comunicat.

Des de la seva creació, el 1999, Trilogy ha permès crear més de 280 botigues virtuals per a empreses de sectors molt diferents, com moda i accessoris fins a electrònica, música o esports. L'empresa ha experimentat els últims anys un gran creixement i comercialitza els seus serveis a països com Alemanya, Hongria i Holanda. El gener del 2011, va obrir delegació pròpia a Pequín, des d'on comercialitza les seves solucions per a tot el sud-est asiàtic i introdueix empreses occidentals que desitgen vendre en línia a la Xina.