Les empreses que ofereixen serveis innovadors despunten a la Fira Nuvis de Manresa que ha tingut lloc el cap de setmana. El 2013 el certamen es va suspendre per falta d'expectatives, hi va tornar l'any passat i les empreses que s'adapten a les noves demandes del mercat dels casaments li ha donat una nova vitalitat que li assegura la continuïtat.

El gerent de Fira Manresa, Joan Haro, assegurava que l'afluència de visitants era similar a la de l'any passat. "No és una fira multitudinària, però els visitants són, sobretot, persones joves que es volen casar i que no vénen només a passejar-s'hi", destacava. En l'edició que va tancar ahir hi hagut 47 expositors.

Les empreses que es dediquen al negoci audiovisual oferien els seus productes, que han canviat dràsticament respecte d'anys enrere. "Innovem en el terreny de les invitacions de casament. Proposem la creació de pàgines web per anunciar el casament. Els convidats poden dir a través del mateix web si hi assistiran o no i fins i tot poden fer el regal a través d'aquest espai d'Internet si volen donar diners als nuvis. Estem contents perquè hem fet contactes de gent jove que hi han estat interessats", deia Martí Mominó, de Capitan Fox.

Per la seva banda, Sunsi Albets, d'Ekip Fotogràfic, deia que "el món de la imatge de casaments ara ha entrat de ple a les xarxes socials". La seva empresa penja les fotos a Facebook i és visible per a totes les persones que van anar a la celebració i utilitza aplicacions perquè els convidats també hi participin captant imatges de l'esdeveniment. Els casaments singulars estan en auge i per aquest motiu també hi eren presents Pujol Cavalls. "Vam anar, per exemple, a un casament en què els nuvis i els convidats anaven vestits de l'època medieval", explicava Alba Pujol. També ha canviat l'apartat musical. "Ara volen música en directe i nosaltres tenim a la nostra agenda 25 grups que s'adapten a tot tipus de clients", afirmava Núria Morera, de Gestions Musicals Morera.