15 de març de 2019
15.03.2019

El sector tèxtil de l'Anoia fa una campanya per guanyar clients i visibilitat

14.03.2019 | 23:18

El sector tèxtil igualadí farà una campanya per donar a conèixer els seus valors a arreu. «Igualada Fashion Go Digital», el nom de la iniciativa, està impulsada per l'agrupació tèxtil FAGEPI i Fira d'Igualada; una campanya de promoció digital que busca projectar tot el potencial del clúster tèxtil d'Igualada al món per tal d'atraure compradors i dissenyadors que apostin per fabricar al territori. Aquesta campanya compta amb el suport de l'Ajuntament d'Igualada i es vincula a l'estratègia municipal de suport a les Industries del Disseny de la ciutat d'Igualada i la seva Comarca.

La campanya compta amb dues accions de comunicació, d'una banda el portal web tricot.fashion, l'únic portal europeu especialitzat en gènere de punt, que serà un marketplace per posar en contacte proveïdors i marques, a més de recollir continguts d'interès per al sector sobre moda, innovació i aspectes tècnics de procés de fabricació tèxtil. I per altra banda, l'acció estrella de la campanya, que és la creació d'un Fashion Film, un micro-curtmetratge titulat «Knitting Dreams» que permetrà promocionar el tèxtil d'Igualada en diversos festivals internacionals especialitzats en aquest gènere cinematogràfic, avui de moda.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook