És un d'aquells tweets que passarà a la història per perjudicial i negatiu per la marca. El community manager de Hero Baby, especialitzada en alimentació infantil, va viure un moment d'inspiració divendres passat i va decidir fer servir les declaracions de Samanta Villar realitzades en una entrevista a EFE amb motiu de la sortida al mercat del seu llibre, en les que explica la seva experiència amb la maternitat.

La periodista ha estat notícia per desmuntar mites sobre la suposada felicitat incontestable de ser mare i s'ha atrevit a declarar que des de que va parir ha "perdut qualitat de vida". Aquesta afirmació sembla que no va agradar al responsable de xarxes de la marca que s'ha atrevit a twittar això:

I la resposta de la periodista no es va fer esperar. Sense posar-se amb temes relacionats amb la maternitat, Villar pregunta a la marca pregunta sobre l'alt percentatge d'oli de palma que utilitzen en el seus productes, "de baixa qualitat nutricional i perjudici per al medi ambient". A partir d'aquí més usuaris de Twitter, van entrar al debat. La companyia, finalment, va demanar disculpes.