La Setmana del Llibre en Català, que es va cloure diumenge, va tancar edició amb una facturació de més de 400.000 euros, que suposa el 13,56 % més respecte a l'any passat. En les tres últimes edicions, La Setmana ha incrementat la facturació global en el 66, 6%. El canvi de data ha afavorit l'afluència de públic, i això s'ha traduït en un increment de participació en les activitats. El volum de vendes en literatura infantil i juvenil s'ha mantingut pràcticament igual que l'any passat, i ha passat del 22,9 % al 22,7 % en aquesta edició. La ficció per a adults ha disminuït lleugerament, del 37,6 % al 36,1 %, un percentatge que ha guanyat la no-ficció: del 39,5 % al 41,2 %. El volum de llibres de col·leccionista ha caigut, i continua la tendència dels últims tres anys quant al percentatge de venda de novetat, que arriba al 55 %, respecte al llibre de fons, del 45 %. La Setmana del Llibre en Català ha fet un pas més cap a esdevenir un Saló del Llibre, amb la visita de 16 editors i agents literaris estrangers, de 14 països diferents.