El mes de setembre, després de la tornada de les vacances, és una època molt propícia per canviar de feina. Els nous projectes se succeeixen i això fa que sorgeixin més oportunitats en matèria laboral. A Manresa, en aquests moments, hi ha interessants ofertes de treball per a diferents perfils professionals. Quina és la teva?.

Ofertes de feina a Manresa

DELEGAT COMERCIAL EN GESTIÓ DE RESIDUS 

Per a històrica PIME especialitzada en la gestió de residus i reciclatge, seleccionem un/a Delegat/da Comercial per a gestionar la zona Berguedà - Bages a nivell de clients industrials (empreses). Aquesta persona tindrà la missió de planificar i gestionar l'activitat comercial de la companyia a la zona assignada, a través del contacte directe i periòdic amb els clients de l'empresa en aquesta zona.

Reportant de forma directa a Direcció Comercial, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran les següents:

- Realitzar l'acció comercial corresponent a clients existents i potencials clients de la zona assignada.

- Proposar a la Direcció de la companyia la política de preus a aplicar a la seva zona de responsabilitat, seguint les directrius i l'estratègia de marges fixada per la companyia.

- Assegurar la correcta aplicació per l'equip comercial d'aquesta política de preus a la seva zona de responsabilitat.

- Suggerir a la direcció de la companyia i aplicar la política de promocions o descomptes adreçada als clients "clau" i estratègics de la companyia a la seva zona.

- Realitzar prospecció a la seva àrea d'influència per tal de captar nous comptes.

- Recollir noves necessitats de consum a través dels seus clients per tal de transmetre'l a la companyia i portar a terme possibles accions que incideixin sobre la venda a la zona.

- Gestionar el pressupost de vendes assignat, valorant el risc de les comandes realitzades.

- Responsabilitzar-se de la gestió de cobrament i del compliment dels acords comercials per part dels clients de la zona d'influència.

- Assegurar la comunicació diària amb el client i donar suport a les altres àrees funcionals en la resolució de les incidències que podrien generar-se en la relació diària amb el client.

- De vegades, a causa de l'experiència i del profund coneixement tècnic dels productes, formar i/o donar suport a grups de comercials amb menys experiència.

Es requereix:

- Persona proactiva, amb capacitat i habilitats organitzatives, amb orientació a client i habilitats comercials.

- Residència al Berguedà, Bages o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.

S'ofereix:

- Incorporació immediata i estabilitat laboral en PIME consolidada, en creixement, i amb escassa rotació de personal.

- Possibilitats de promoció interna a mig termini.

- Vehicle d'empresa per ús personal i professional.

- Assegurança mèdica.

- Horari flexible, amb opció de teletreball parcial.

- Remuneració competitiva, acord a l'experiència, coneixements i valors aportats.

Experiència requerida:

- Es requereix experiència mínima de 3 anys realitzant tasques comercials en entorn industrial, valorant-se positivament tota relació directa o indirecte amb l'àmbit dels residus o del reciclatge.

Formació requerida:

- Preferiblement, formació universitària finalitzada, CFGS/FPII o experiència professional equivalent.

- Es valorarà positivament Màster o Postgrau en Gestió Comercial i Màrqueting o similars.

Idiomes requerits:

- Català i castellà: natius.

Inscripcions i més informació a l'oferta de Delegat Comercial en gestió de residus en Manresa.

TÈCNIC/A SUPERIOR EN PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS (PRL) 

Ets Tècnic/a Superior en Prevenció de Riscos Laborals i vius o tens disponibilitat per a viure al Bages, l'Anoia o comarques veïnes? Reconeguda empresa de Prevenció de Riscos Laborals, amb més de 25 anys de trajectòria en el sector, amb excel-lent reputació professional i reconeguda per l'excel-lent tracte vers als seus clients i col-laboradors, selecciona a 2 Tècnics Superior de Prevenció de Riscos Laborals, 1 per la zona de l'Anoia i 1 per la zona del Bages.

Seguint les directrius de Gerència, les tasques i funcions del lloc de treball són les següents:

- Visites a clients assignats (majoritàriament indústries de sectors diversos) i assessorament continu en matèria de PRL.

- Realització d'estudis tècnics i medicions higièniques.

- Avaluacions de riscos i planificació preventiva de clients.

- Seguiment i planificació dels clients.

- Assessorament en matèria de prevenció de riscos laborals.

- Realització d'avaluacions de riscos, plans preventius, planificació preventiva, etc.

- Participació o realització d'auditories de PRL.

- Formació i informació relacionada amb la prevenció de riscos laborals.

- Gestió de documentació relativa al lloc de treball.

S'ofereix:

- Contracte indefinit i incorporació immediata en empresa amb bona reputació i amb baixa rotació de personal.

- Horari de dilluns a divendres (jornada completa) amb flexibilitat d'entrada i sortida.

- Auto organització, gestió i planificació del temps.

- Salari acord a l'experiència, coneixements i valors aportats.

- Incorporació a una empresa de reconegut prestigi i reputació, amb un projecte en expansió i amb una interessant projecció laboral.

- Vehicle d'empresa per a l'activitat professional (visites i gestions amb clients o possibles clients,...).

Es requereix:

- Persona responsable, proa activa, amb habilitats comunicatives i amb capacitat per a treballar de forma autònoma.

- Màster en Prevenció de Riscos Laborals.

- Experiència prèvia com a Tècnic en Prevenció de Riscos Laborals.

- Carnet de conduir tipus "B".

Experiència requerida:

- Es requereix experiència mínima de 2 anys en lloc de treball similar, preferiblement en un Servei de Prevenció Aliè de Riscos Laborals.

Formació requerida:

- Es requereix disposar del Màster en Prevenció de Riscos Laborals.

Idiomes requerits:

- Català i castellà: natius.

Inscripcions i més informació a l'oferta de Tècnic/a Superior en Prevenció de Riscos Laborals (PRL) en Manresa.

ENGINYER@ ELECTROMECÀNIC/ DE DISSENY I INDUSTRIALITZACIÓ 

Per start-up del sector mèdic necessitem incorporar un/a Enginyer@ Electromecànic@ de Disseny i Industrialització.

Les seves funcions principals seran:

- Responsable de realitzar l'anàlisi, el disseny, la industrialització i el seguiment de la part electromecànica de l'equip.

- Definir i redissenyar quan calgui els sistemes elèctrics i mecànics.

- Desenvolupar juntament amb els proveïdors els elements elèctrics i mecànics per al seu funcionament òptim.

- Col·laborar amb els proveïdors del sistema electrònic i de programari per identificar possibles problemes i millores.

- Realitzar i/o modificar plànols 3D/2D de les peces i subconjunts.

- Garantir la industrialització i el muntatge de les solucions mecàniques dissenyades.

- Transferir la informació de disseny a Compres per adquirir els components del projecte.

- Elaborar les instruccions per fer el muntatge i el servei d'assistència tècnica postvenda.

- Suport a producció i assistència tècnica per a la identificació de problemes.

Es requereix:

- Enginyeria mecatrònica, industrial, telecomunicacions o similar.

- Mínim 5 anys d'experiència en disseny i industrialització d'equips amb components elèctrics i mecànics.

- Altament valorable coneixements en electrònica.

- Nivell alt a SolidEdge o SolidWorks i valorable experiència a InkScape.

- Coneixements de material mecànic i elèctric.

- Capacitat tècnica per analitzar el producte i veure millores per optimitzar-les.

S'ofereix:

- Formar part d´una empresa en creixement que aposta per la innovació.

- Estabilitat laboral i creixement professional.

- Bon clima de treball i oportunitat de desenvolupar un rol dinàmic i de responsabilitat.

- Horari 8-13h i de 14-17h.

Experiència requerida:

- Mínim 5 anys d'experiència en disseny i industrialització d'equips amb components elèctrics i mecànics.

- Altament valorable coneixements en electrònica.

- Nivell alt a SolidEdge o SolidWorks i valorable experiència a InkScape.

- Coneixements de material mecànic i elèctric.

- Capacitat tècnica per analitzar el producte i veure millores per optimitzar-les.

Formació requerida:

- Enginyeria mecatrònica, industrial, telecomunicacions o similar.

Inscripcions i més informació a l'oferta d'Enginyer@Electromecànic@ de Disseny i Industrialització a Manresa.

ADMINISTRATIU/VA DE FINANCES 

Disposes d'experiència prèvia realitzant tasques administratives a l'àrea de finances? Estàs cercant una oportunitat que t'aporti estabilitat laboral? Si és així, continua llegint.

Necessitem incorporar un/a administratiu/va per a una empresa ubicada a Manresa que pugui donar suport al departament de finances i compres.

Les teves funcions seran:

- Facturació de clients.

- Comptabilització de factures.

- Realització d'impostos.

- Tancament mensual.

- Tasques administratives.

Inscripcions i més informació a l'oferta d'Administratiu/va de Finances a Manresa.

CAP D'EQUIP MANRESA

La Xarxa Agencial és el nostre principal canal de distribució. O dit altrament: la nostra cara i els nostres ulls.

Quin seria el teu dia a dia com a Gestor d'Equip?

Les teves funcions, entre d'altres, seran:

- Garantir la qualitat, la productivitat i la satisfacció en els serveis prestats. 

- Supervisar l'activitat del vostre equip, mesurant-ne els resultats, planificant el treball diari i establint plans d'acció.

Què us oferim?:

- Formació homologada per la Direcció General d'Assegurances.

- Exclusiu procés de preparació e-learning, tutorial i presencial indispensable pel teu desenvolupament professional.

- Aprenentatge i ús del procés de venda més avançat i desenvolupat tecnològicament dins del sector.

- Projecció professional contínua i programa de desenvolupament personalitzat.

- Ingressos atractius i altament competitius segons el compliment d'objectius comercials.

Requisits mínims:

- Experiència en gestió d'equips comercials.

- Experiència comercial al sector assegurador.

- Informàtica a nivell mitjà.

- Busquem professionals proactius, comunicatius, amb capacitat de treball en equip i orientació al client ia la venda.

Requisits desitjats:

- Valorable titulació mitjana o superior, preferentment en Econòmiques, Empresarials, ADE o Gestió comercial i Màrqueting.

- Proactivitat, caràcter emprenedor, captació de clients, treball en equip.

Inscripcions i més informació a l'oferta de Cap d'Equip Manresa.