Veïns del carrer del Bruc de Manresa denuncien que fa onze dies que no tenen servei de Movistar, amb la qual cosa estan sense telèfon fix. La companyia va confirmar ahir la incidència i va assegurar que només afecta un petit nucli d'abonats. Per això, la desvincula de la gran avaria que va afectar Manresa i Sant Joan a principi d'aquesta setmana, i que va quedar resolta dimarts.

Els veïns afectats per aquest llarg tall viuen a la zona del carrer del Bruc més propera a la carretera de Cardona. Segons han denunciat, estan sense telèfon des de dimarts de la setmana passada. A més, lamenten que cada cop que truquen al número d'avaries, Movistar no els dóna cap informació ni sobre la incidència ni sobre la previsió que tenen de resoldre-la.

Consultada ahir per aquest diari, l'empresa Movistar va explicar que el problema afecta un cable moll que es troba en una zona de difícil accés, per la qual cosa és una avaria tècnicament complicada de solucionar. La companyia va explicar que afecta un nucli reduït d'abonats i no va poder donar cap previsió per arranjar el problema.