Igualada ha donat el tret de sortida a la campanya comercial de Nadal Som els Reis, que per primera vegada compta amb l'organització de tres regidories (Entorn, Cultura i Dinamització Econòmica) i amb la implicació de totes les entitats comercials de la ciutat. Així es volen unificar més d'un centenar de propostes comercials i culturals.

L'aportació de l'Ajuntament ha estat de 150.000 euros. Una de les iniciatives que ha aixecat més polseguera és la pista de gel que s'ha instal·lat a la plaça de Cal Font, tot i que des de l'Ajuntament s'insisteix a "no delimitar ni reduir" tota la campanya a això. "Volem potenciar la capitalitat d'Igualada, que no marxin fora ni a patinar ni a comprar", ha explicat la regidora de Dinamització Econòmica, Àngels Chacón, a Regió7. La pista de gel servirà com a espai d'entrenament de l'equip d'hoquei línia, que també hi disputarà un partit aquest desembre.

Chacón es refereix al fet que alguns col·lectius juvenils de la ciutat, com Arran o l'Espai pels Somnis, han engegat una campanya per denunciar que la pista de gel és un oci "insostenible i excloent", destinat als "rics" i que veuen "electoralista".