Martina Klein torna a ser el rostre conegut d'una campanya nadalenca promoguda des de l'ONG Save The Children i la firma de moda infantil Zippy, que té com a objectiu ajudar els nens de l'estat més desfavorits, una acció solidària que, com a famosa, sent "la responsabilitat" de donar suport.

"Els personatges públics podem aconseguir més ressò per aquestes causes solidàries, per què no ajudar?", va dir ahir l'exmodel a Madrid durant la presentació del projecte #Loveinabox, que promou la venda d'unes caixes perquè els nens "amb més sort" les omplin de material escolar, llibres i joguines amb l'objectiu de destinar-les als petits que tenen menys recursos.

Amb la venda de les caixes, l'organització Save The Children rebrà més de 10.000 euros per als seus projectes benèfics, va dir Andrés Conde, director general.

Martina Klein dóna suport habitualment a aquest tipus d'iniciatives, ja que, en el cas de #Loveinabox, es fomenten entre els infants valors com la "generositat", cosa que ella intenta inculcar "cada dia" al seu fill Pablo.