12 de maig de 2018
12.05.2018
40 Años
40 Años

Mercedes-AMG G63: 585 cavalls per al mític 4x4 alemany

La marca de l'estrella presenta la versió més esportiva del seu incombustible tot terreny

14.05.2018 | 12:06
Mercedes-AMG G63: 585 cavalls per al mític 4x4 alemany

L'any 1979 veia la llum un dels tot terrenys més mítics de la història, el Mercedes-Benz Classe G. Des d'aleshores ha rebut tota una sèrie de modificacions que l'adaptaven al seu temps, però la clau del seu èxit la trobem en el fet que el seu disseny gairebé no s'ha vist modificat des d'aleshores. Enguany ha rebut una sèrie de modificacions més profundes que l'actualitzen completament, però que conserven el seu genuí aspecte invariable.

Ara, la divisió esportiva de Mercedes-Benz (anomenada Mercedes-AMG) ha presentat la versió G63, la més esportiva del mític tot terreny, que inclou un comportament dinàmic millorat.

Motor de V8 de 585 cavalls

El propulsor del nou G63 és el mateix que trobem en el model més esportiu de la marca, l'AMG-GT. Es tracta d'un motor V8 de 4 litres amb dos turbos que desenvolupa una potència de 585 cavalls i un parell de 850 Nm amb què resol el 0-100 km/h en tan sols 4,5 segons. A més a més, disposa de la tecnologia de desactivació de cilindres AMG Cylinder Management, amb la qual el cotxe és capaç de circular amb només quatre cilindres en situacions de demanda parcial de potència per augmentar la seva eficiència i reduir els consums.

El potent motor envia la força a les quatre rodes (tot i que dóna prioritat a l'eix posterior en proporció 60:40) i disposa de tres bloquejos de diferencial, canvi automàtic de nou velocitats amb transicions esportives i suspensió davantera independent amb un eix de trapezi articulat i tecnologia adaptativa regulable.

Noves tecnologies

El comportament del nou G63 millora a l'asfalt gràcies al nou bastidor de travessers o el tren de rodatge AMG Ride Control, que permet controlar els paràmetres de conducció entre els modes Confort, Sport i Sport Plus.

Però també està totalment preparat per a la conducció fora de l'asfalt gràcies al bloqueig del diferencial, a la reductora Low Range o a una làmina instal·lada a les portes que evita que entri aigua a l'habitacle.

El disseny interior rep els canvis més significatius i combina elements tecnològics com la doble pantalla digital amb els botons tradicionals dels modes de conducció. A més, hi suma una sèrie d'elements esportius que el distingeixen de les versions normals, com ara les enormes llantes de 22 polzades, les pinces de fre en vermell, les motllures en fibra de carboni o el volant i seients folrats de napa. Opcionalment pot incorporar la tecnologia Multibeam LED amb il·luminació adaptativa i 84 punts de llum d'alta potència.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit
Enllaços recomanats: Premis cinema