Interior EspaIós
L’interior és encara més sorprenent, amb un habitacle espaiós, diàfan i modern. Les bateries estan ubicades a la part inferior, de manera que podem gaudir d’un espai fantàstic. I tot això sense restar espai a un maleter de 527 litres al qual cal sumar-hi un segon espai situat sota el capó de 57 litres en la versió de tracció posterior o de 24 a la 4x4.
El lloc de conducció està concebut per a un ús pràctic del vehicle, ja que barreja una moderna digitalització amb la presència de dues grans pantalles tàctils de 12,5 polzades. També hi trobem una botoneria clàssica que permet el maneig ràpid i senzill dels elements més recurrents, com ara la climatització i el volum del sistema multimèdia.
El Hyundai Ioniq 5 s’ofereix amb una àmplia oferta de possibilitats mecàniques. Pot muntar una bateria de 58 kWh o de 73 kWh, i també es pot escollir amb un sol motor elèctric i tracció posterior o amb dos propulsors i tracció total. Depenent de la versió, l’Ioniq 5 es pot oferir amb 170 o 306 CV de potència, i l’autonomia va des dels 362 fins als 462 km.
Disposa d’un sistema de recàrrega ultra ràpida de 800 V que li permet passar del 10 al 80% de càrrega en tan sols 18 minuts. Això suposa gaudir de 100 km d’autonomia en tan sols 5 minuts. I tot plegat gràcies a poder connectar-se a endolls de fins a 350 kW.
En funció de la potència, la bateria i l’acabat escollit els preus del Hyundai Ioniq 5 van des dels 43.620 euros fins als 59.920 euros de la versió topall de gamma. Això sí, amb les ajudes del Pla Moves III el preu d’accés d’aquest vehicle elèctric és de 33.810 euros.