Segueix-nos a les xarxes socials:

Gas Natural i l'Ajuntament atenen les incidències pels canvis a la xarxa solsonina

Arran de l'inici de les operacions de Gas Natural Distribución per realitzar el procés físic de canvi de gas propà al natural a la xarxa solsonina, alguns abonats han tingut incidències amb el servei els darrers dies. Per aquest motiu, i després de la sol·licitud expressa de l'Ajuntament, el consistori solsoní ha informat que, en cas de d'estar més de 24 hores sense subministrament de gas o patir alguna altra incidència, els ciutadans poden trucar al telèfon 932697812.

Mitjançant aquest telèfon, la companyia també programarà la visita a domicili necessària per efectuar l'adequació d'instal·lacions i les transformacions dels aparells de cada client, que aniran a càrrec de la mateixa empresa. A banda d'aquest telèfon, els abonats també disposen del número gratuït d'atenció al client 900 708 709.

En cas d'una necessitat urgent a la qual la companyia subministradora no doni la resposta desitjada, els solsonins poden posar-ne en coneixement l'Oficina d'Atenció Ciutadana municipal, al 973 480 050, i fer-hi constar el nom i el telèfon de contacte per tal que el consistori realitzi les gestions pertinents. Des l'Ajuntament, s'aconsella que ho facin les persones que fa més de 24 hores que no tenen servei.

Prem per veure més contingut per a tu