La venda salvatge i l´experiència de compra singular inunden de nou l´antic barri industrial d´Igualada de l´1 al 4 de juny, de 10h a 22h. Des de les marques més populars fins als dissenyadors més emergents es reuneixen en una nova edició del Rec per vendre els seus estocs a preus radicals en un entorn creatiu únic.

Més de 80 marques de roba de dona, home, nen i complements estaran repartides en quatre grans zones del barri del Rec. Per primera vegada els dissenyadors estaran en un mateix pati, repartits en diverses pop up stores. A més, el festival de moda compta amb dos espais efímers amb una marca diferent cada dia: el Rec Pop Up Day Estrella Damm i l´Urban pop up, que presentarà una marca de moda urbana diària.

L´edició d´estiu del Rec.0 destaca també per la gran aposta per la gastronomia i la cultura. El festival Rec Street Food presenta els millors food trucks de menjar de carrer, amb més de 40 furgonetes.

La música en viu creix en aquesta edició amb dos espais: l´escenari Estrella Damm i l´escenari Menú Stereo de Movistar. Les sessions de DJ de l´escenari Estrella Damm, les activitats culturals i el Rec Meeting acaben d´arrodonir una agenda completa, amb totes les propostes gratuïtes.

Com a novetat, Rec.0 presentarà la samarreta Rec, un disseny únic fet per un creador que participa a l´esdeveniment. En aquesta edició, la Miriam Ponsa serà l´encarregada de dissenyar la samarreta, que es podrà comprar a la seva pop up store.

Rec.0 Experimental Stores va néixer l´any 2009 de la mà de professionals del món del disseny i la comunicació per reivindicar el patrimoni del barri del Rec d´Igualada. En aquests set anys s´ha convertit en un festival de referència del món de la moda i de la cultura, amb la singularitat de donar vida a un patrimoni industrial únic a Catalunya. En la passada edició, celebrada el novembre del 2015 van passar pel Rec.0 unes 120.000 persones.