La 64a edició de FirAnoia va tancar diumenge amb un bon balanç per part dels organitzadors, Fira d'Igualada. Bona valoració pel nivell de vendes d'alguns sectors representats a la mostra, per l'alta presència de públic passejant i perquè les modificacions intoduïdes per ampliar la taca de la fira han tingut també bona resposta. El canvi d'ubicació d'una part de les activitats, de la zona de l'església a la plaça de l'Ajuntament, de l'ofrena de fruits de les parelletes d'hereus i pubilles de la comarca ha estat molt ben acollit pel públic familiar.

Diumenge a l'hora de tancament, el nombre de cotxes venuts era de 81, una xifra que es veurà augmentada en els propers dies quan es formalitzin les compres que es van emparaular. Així, els expositors en general, esperen tancar en els pròxims dies comandes, fruit dels contactes que han fet amb possibles clients durant la fira.

El sorteig dels 6.000 euros entre tots els compradors d'un cotxe durant FirAnoia el va guanyar Manuel Morales Clemente per la seva compra d'un Citroën Jumpy XS al concessionari Futurauto.

La subhasta solidària ha estat l'activitat més original i va tenir molt bona acollida. Un gran nombre de persones hi van participar i es va aconseguir la venda dels 25 quadres subhastats i es van recaptar t 1.575 euros que aniran destinats al Banc de Queviures d'Igualada.

La participació en concursos per les xarxes socials també ha estat molt significativa. El concurs de Twitter de la targeta amagada el va guanyar Joan Baliu en trobar- la a la desena pista en el llibre de la Biblioteca d'Igualada Aquesta nit no parlis amb ningú , de l'autor local Josep Sampere. La foto més votada a Instagram és una imatge d'en Joan Serrallonga, una captura del campionat d'habilitat amb motoserra que ha aconseguit 185 m'agrades. El premi del jurat s'emetrà dijous. La fira gastronòmica TastAnoia, que celebrava aquest any la seva sisena edició, manté l'èxit de les edicions anteriors amb el mateix nombre de degustacions. La rambla Sant Isidre es feia petita amb milers de visitants que volien degustar productes artesans, plats elaborats i vins de l'Anoia. A més a més, la programació d'activitats gastronòmiques rebien molta participació, en alguns casos, com els tallers de cuina per a nens, van sobrepassar les previsions.

A l'èxit del TastAnoia se li sumaven altres activitats com el 3r Campionat d'Escacs de l'Anoia, les activitats infantils de la plaça de l'Ajuntament, el primer campionat d'habilitat amb motoserra, la mostra de formatges o l'exhibició de skates i patinets.