El club apel·la a l'ànima dels aficionats de l'ICL per incentivar-los a ajudar l'equip aquest any

28.07.2017 | 07:58
Damià Badia i Marc Bernadich, amb la imatge de la campanya

«Ens surt de l´ànima» és el nom de la nova campanya publicitària que ha engegat l´ICL Manresa per tal d´incentivar els aficionats a seguir animant l´equip, ara a la LEB Or. Segons van explicar el membre del consell directiu responsable de la campanya, Marc Bernadich, i el cap de comunicació, Damià Badia, els ulls que presideixen la imatge aniran canviant durant tot l´any i pretenen que aquesta mateixa evolució doni la imatge d´una «ànima col·lectiva».
Segons Bernadich, «han estat anys molt durs, ens hem desgastat tots fins a l´os, però estem vius. Tenim esperit de resistència i aquesta es veu amb un concepte com el de l´ànima. Es pot copsar a través dels ulls». Durant l´any s´aniran fent altres campanyes amb aquesta mateixa marca corporativa i «jugant amb la paraula ànima. Ja tenim el cor, en la dels últims anys, i ara fem una passa més enllà». Per això, s´utilitzaran ulls d´«aficionats, jugadors i fins i tot de l´entrenador, si passa el càsting», va afegir Badia.

Sense president
Bernadich també va llançar pilotes fora en ser preguntat si el consell, format per sis membres, triarà president aviat. Va dir que «ara mateix no és important per a nosaltres i no ens ho plantegem».

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema