|
|
|
HEMEROTECA » |
|
D.C.BERGA
L'alcaldessa de Guardiola de Berguedà, Montserrat Ribera (CiU), ha decidit mantenir en el càrrec el seu regidor i tinent d'alcalde, Jordi Carreras, autor de comentaris xenòfobs realitzats a través de Twiter i Facebook.
Aquesta decisió es va prendre anit en una junta de govern. Un cop acabada, l´executiu local va fer pública una nota de premsa per explicar el seu posicionament. CiU justifica mantenir el regidor esmentat perquè la seva feina al consistori «ha estat bona i per tant no prendrem mesures. Donem per bona la disculpa del regidor i considerem que aquests fets no es tornaran a reproduir». Amb tot, matisen que en el «cas que no fos així, l´alcaldessa i l´equip de govern adoptarien les mesures pertinents». La dirigent i la resta de l´executiu fan palès «el nostre desacord i rebuig amb els desafortunat comentaris» de Carreras.
Informació a fons a l'edició impresa
|
|
|
|
Ramon Felipó parla de l'actualitat catalana i del món en clau berguedana. Passat, present i futur a la "Felipó’s newsletter".
Lot de productes d'alta qualitat professional, Antiage, hidratant, anticel·lulític... Preu: 35,90 € lector / 32,90 € subscriptors
Més 45 receptes de cuina de Nadal: entrants, plats i postres.
Per només 4,95 €
Col.lecció de 5 tovalloles innovadores de teixit de bambú amb el vostre diari.
Preu: 25,90 € lector / 23,90 € subscriptor
Regió7 us ofereix des del 24 de setembre aquests 8 complements diferents amb el vostre diari.
Per només 5,90 €
|
| Conegui'ns: CONTACTI | CONEGUI'NS | ADRECES I TELEFONS | CORREUS ELECTRÒNICS | PUBLICITAT: TARIFES |
|
|
||||||||