El servei d'ADSL i telefonia es restableix però es manté oberta la investigació

L'avaria va afectar usuaris del Berguedà, la Cerdanya, l'Alt Urgell i part del Solsonès i el Bages

14.04.2015 | 10:45

L'avaria que va deixar durant gairebé tot dijous sense servei d'ADSL i telefonia fixa i mòbil molts usuaris del Berguedà, la Cerdanya, l'Alt Urgell i part del Solsonès i el Bages ja s'ha solucionat, tot i que algun usuari s'ha posat en contacte amb aquest diari per assegurar que encara té problemes de connexió.

Segons Telefònica, des de dijous a la nit, el servei funciona de nou amb normalitat. Com ja va explicar ahir aquest diari, el servei es va aturar pel tall d'un cable de fibra òptica que va provocar la caiguda en bloc de tot el servei. Després que tot hagi tornat a la normalitat, la companyia encara no ha esbrinat quin ha estat el motiu d'aquest tall. Segons les mateixes fonts, hi ha moltes causes possibles i esperen que les investigacions avancin per fer valoracions, tot i que una de les possibilitats és que es tracti d'un sabotatge vinculat amb les empreses subcontractades per la companyia, ja que Telefònica els ha reduït el preu del servei. De moment, però, no està confirmat.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit
Enllaços recomanats: Premis cinema