Una de les firmes comercials americanes més grans roda l'espot de Nadal a la Cerdanya

La multinacional Falabella, amb grans magatzems a Xile, Argentina, Perú i Colòmbia, adreça l'anunci a un públic de 139 milions de persones

28.10.2015 | 00:00
L´equip de rodatge i la nena protagonista ahir als prats de Talló

La Cerdanya es colarà aquest Nadal a les llars d'Amèrica del Sud. Una de les grans multinacionals comercials del continent, Falabella, està rodant aquests dies a Puigcerdà, Bellver i Alp el seu anunci de Nadal, que s'emetrà per a un públic potencial de 139 milions de persones de Xile, Argentina, Perú i Colòmbia.
Falabella ha triat els entorns de la comarca a partir d'una proposta de Cerdanya Film Comission, que va mostrar a la productora Mirinda Films, encarregada del projecte, els escenaris que necessitava, com l'estany de Puigcerdà, els carrers empedrats de Bellver i els prats de la vall. El rodatge ha portat a la comarca un equip d'uns 150 professionals catalans i estrangers entre tècnics i actors amb un muntatge que podria voltar els 150.000 euros, segons han apuntat des de Cerdanya Film Comission. El rodatge també ha requerit la contractació d'una trentena de figurants cerdans. L'estada de la productora a la comarca hi deixarà en dos dies un guany directe de 15.000 euros, segons els responsables de Cerdanya Film Comission, una xifra que podria augmentar en el futur gràcies al gran impacte que tindrà l'anunci.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema