Solsona, una experiència gegant, destinat al públic visitant, i Engegant Solsona, al local, són els eslògans del nou missatge comunicatiu que ha creat l'Ajuntament per promocionar la ciutat i atraure nous visitants. El patrimoni geganter ha estat l'element escollit com a marca d'identitat de la capital del Solsonès i un dels punts clau de la nova estratègia és la implicació de la ciutadania i el teixit associatiu en la promoció del municipi.

La creació del missatge de posicionament i promoció de la ciutat de Solsona el van presentar ahir l'alcalde, David Rodríguez; l'empresària del sector de l'hostaleria i membre del comitè executiu de Solsona Co, Dolors Garrigasait, i la professional del sector de la comunicació a la qual s'ha encarregat el projecte, Olga Llobet.

Tal com es va explicar durant la presentació, l'eslògan Solsona, una experiència gegant busca despertar la curiositat de descobrir Solsona i motivar el visitant, i s'ha recorregut a la paraula experiència per suggerir la idea de turisme participatiu i dinàmic. Pel que fa al missatge destinat al públic local, pretén animar la població a prendre part en la difusió dels atrac- tius de la ciutat amb un esperit de treball en equip i l'eslògan Engegant Solsona convida a activar-se i a posar-se en marxa.