El dia 9 de maig el barri adober respirarà més esperit local amb 18 presències igualadines entre empreses i dissenyadors en aquesta edició del Rec. Les botigues estaran obertes fins al dissabte 11, i tot i la presència local la proposta, continua estant centrada en la presència de grans marques que exposen ofertes durant 4 dies.

Les marques igualadines Bcn Beach, Boxley, Buff, Dutch Delight, Messcalino, Micu Micu i Punto Blanco, juntament amb altres com Javier Simorra, Pepe Jeans, Skunfunk, Only&Sons, Superdry i Sebago, que es gestionen la participació al Rec des de comerços igualadins, faran una venda radical d'estocs, com també primeres marques com Adidas, Levi's, Textura, Kaotiko Bcn, Reebok, DC, Quiksilver, Mango, Camper, Kickers, Fox Head entre moltes altres.

Els dissenyadors anoiencs també tenen el seu espai al Rec.17. David Valls, Jordi Rafart, Ingrid Munt, Sita Murt, Lost Wolf, Tres Xics i Nona Bcn conviuran amb altres com Ika, Txell Miras, Miriam Ponsa, Josep Abril, Catherine Parra, Who o Gorni Kramer, que estaran en diferents espais amb una oferta de moda singular.

Rec es completa amb una programació cultural gratuïta en què hi ha molts protagonistes de la comarca. La musical inclou The Jerrycans, La Séptima Trastada, Red Pèrill, Adriana Muntané i The Curlies, entre d'altres, que compartiran escenari amb formacions com Reinaldo & Clara, Beth o Suzanna & The Randomites. I a l'escenari de DJ, de DJ's Brown, Pd Efa, Fixi o Rick-A-Man.

A més, el Rec.17 oferirà la possibilitat de veure programes de ràdio en directe. L'escenari Estrella Damm acollirà durant el migdia del dimecres l'espai de Rac1 La Segona Hora, amb Quim Morales, i a la tarda del divendres, el programa Feedbac de ràdio Flaixbac. També hi haurà actuacions de dansa, hip-hop i una activitat de contacontes en anglès per als més petits.

Rec.17 espera rebre al voltant de 120.000 visitants. Un estudi que ha portat a terme l'Escola Universitària de Comerç (Escoci) ha facilitat informació del perfil del visitant. Aquestes dades indiquen que el 82% dels visitants són joves, de fora d'Igualada, de la província de Barcelona, i per ordre de procedència la segueixen Lleida, Tarragona i Girona. I el 80% és repetidor.