28 de abril de 2015
28.04.2015

Més d'un terç de les reclamacions de consum són per les preferents de Catalunya Caixa

En total s'han retornat als ciutadans afectats més de 35 milions d'euros

28.04.2015 | 20:14

L'any passat les comarques de la Catalunya Central van generar un total de 3.936 reclamacions per aspectes relacionats amb el consum. D'aquest total, més d'un terç corresponien exclusivament a reclamacions per les preferents i deute subordinat contractats per Catalunya Caixa en aquesta demarcació. En total s'han retornat als ciutadans afectats més de 35 milions d'euros. Són dades que aquest matí ha facilitat el director de l'Agència Catalana de Consum, Alfons Conesa, que ha fet balanç del darrer exercici de les consultes ateses, i de les reclamacions i denúncies tramitades. En concret, a les comarques del Bages, Berguedà, Solsonès, Anoia i Osona es van rebre el 2014 1.482 reclamacions el 2014 directament relacionades amb les preferents de Catalunya Caixa, i un total de 4.827 si s'hi sumen les de l'any anterior. Fins a tancar l'exercici passat, s'havien resolt el 81% d'aquestes reclamacions. Per darrera dels productes financers, les principals reclamacions corresponen a serveis de telecomunicacions i internet, i a serveis d'electricitat, gas i aigua. 1.434 d'aquests casos van ser resolts directament per acord de mediació.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit

Calendari laboral i escolar

Calendari laboral 2018 a Catalunya

Calendari Laboral 2018 a Catalunya

Aquí pots consultar tots els dies festius a Catalunya i el calendari escolar 2017/18

 

Enllaços recomanats: Premis cinema