La cadena de supermercats Caprabo ha iniciat una política d'incorporació de productes agroalimentaris de la Cerdanya i l'Alt Urgell amb la qual vol remarcar la venda de proximitat.

La iniciativa ha permès col·locar als prestatges dels supermercats un total de 72 nous productes que elaboren dotze artesans alimentaris de les dues comarques. Els productes són embotits Turet, formatges Molí de Ger i Baridà, mel la Cerdanya, llet fresca Cadí, trinxat Carlit, cervesa Lybica, iogurts i postres de Làctics de la Cerdanya i Làctics Ermengol, entre d'altres. Segons han remarcat els responsables de Caprabo, l'aposta pels petits productors "redueix la petjada ecològica i escurça distàncies en donar presència a un producte de qualitat, més fresc i amb un valor afegit". L'empresa també pretén amb la mesura reduir intermediaris. La cadena de supermercats identificarà aquests productes amb un distintiu de "Venda de proximitat" als establiments que la companyia té a Alp, Puigcerdà i la Seu d'Urgell, els quals sumen més de 2.000 metres quadrats de superfície comercial.